19 april 2024

Algemene Ledenvergadering 4 maart 2017

Het bestuur heeft besloten om de algemene ledenvergadering tijdens de clinic dag te organiseren.

Tussen 12.15 en 13.15 zal de ALV plaatsvinden. Locatie: Hoeve Encanto te Nispen

Agenda punten:

• Activiteitenagenda 2017
  • Verkiezing nieuwe bestuursleden
  • Financiën
  • Wat verder ter tafel komt

Verkiezing nieuwe bestuursleden:

Helaas hebben Linda Mol en Lieke Verstraaten zich wegens privé omstandigheden vanaf het laatste kwartaal 2016, maar officieel per 1 januari 2017 moeten terugtrekken als bestuursleden van Prins Maurits. Afgelopen week, tijdens de bestuursvergadering, heeft Jan Meesters aangegeven dat mochten er 3 leden zijn die zich opgeven voor de vacante bestuursplekken, hij dan heel graag een stap terug zou willen doen en dat hij zijn plek in het bestuur vacant zal stellen. Ben jij doortastend, vol energie om dingen te regelen en wil je deze uitdaging aangaan, dan zien wij jouw aanmelding heel graag tegemoet. Bij aantreding in het bestuur zullen de taken onderling verdeeld worden, m.a.w. geef aan wat je zou willen doen: Voorzitter, Penningmeester, Secretaris, Algemeen Bestuurslid (activiteiten), Algemeen Bestuurslid (communicatie). Aanmeldingen graag doorgeven aan Robin Tappij Gielen (06-15086291) of Shirley ter Beest-Hogervorst (06-50485919), maar aanmelden kan natuurlijk ook via info@lrpm.nl . Aanmelden kan tot 1 maart.